czytelnia Structum - literatura biznesowa - do pobrania książki pdf... i dobra muzyka
Internetowa czytelnia Structum, to wybrana kolekcja książek biznesowych, poradniki i prezentacje multimedialne.
Multimedialne prezentacje i szkolenia biznesowe
- Nadaj sens swojemu biznesowi - wykład Guy Kawasaki ze Stanford
- Jak powstają nowe pomysły biznesowe? - prezentacja firmy Resonance
- Jak powstają innowacje w firmie Google? - Marissa Mayer, Stanford
- End of Wall Street - film o przyczynach kryzysu 2009
- Zeitgeist - film dokumentalny o manipulacji społecznej
- Coaching dla managerów
- Coaching w modelu GROW - coaching w firmie
- Nigel Farage: Zamknięci w gospodarczym więzieniu - podbramkowa sytuacja w strefie euro
- Koło coachingu
Wybrana literatura biznesowa - bezpłatne ebooki pdf do pobrania za darmo.
SPIS LITERATURY - EBOOKI PDF - DO POBRANIA WERSJE BEZPŁATNE
publikacja PARP (pdf) - Wdrażanie innowacji technologicznych w firmie
InfoBiz Server to system firmy internetowej. Pozwala na funkcjonowanie firmy w Internecie w obszarach marketingu i reklamy, budowania wizerunku, obsługi klientów, sprzedaży i organizacji pracy wewnętrznej. InfoBiz Server łączy funkcjonalność systemów CMS, CRM, eCommerce, marketingu internetowego i zarządzania projektami. Wykorzystuje także sprawdzone narzędzia komunikacyjne - telefonię internetową, email oraz faks. Tworzy zintegrowane środowisko biznesowe. Poprzez przeniesienie miejsc pracy do Internetu tworzy strategiczny czynnik przewagi konkurencyjnej. |
||
outsourcing marketingu i sprzedaży
Realizujemy usługi outsourcingowe w zakresie marketingu i sprzedaży (BPO). Wykorzystując profesjonalne narzędzia marketingu internetowego, pomagamy naszym klientom nie tylko ograniczyć koszty marketingu i sprzedaży, ale także przyczyniamy się do powstania ich przewagi konkurencyjnej.
Wspieramy nowe pomysły biznesowe. Finansujemy i realizujemy innowacyjne projekty. Działamy jako Anioł Biznesu.
Proponujemy innowacyjne spojrzenie na rozliczenia za usługi marketingowe - w efekcie otrzymujesz bezpłatną reklamę firmy i produktów. Nie oczekujemy zapłaty za usługi marketingowe, bo realizujemy je za własne pieniądze i na własne ryzyko.
Oczekujemy zapłaty wyłącznie za osiągnięte korzyści biznesowe (np. za dostarczone zamówienia, za pozyskanych nowych klientów albo za dostarczone ulotki - zgodnie z ustalonymi z góry stawkami). Nasze działania marketingowe możemy ukierunkować na osiąganie dowolnych celów, wszystko zależy od modelu biznesowego realizowanego przez naszego Klienta oraz od specyfiki branży w której działa.
aktualności RSS
Widzisz taki komentarz? Policja ostrzega - nie klikaj
Policja z Lubina na Dolnym Śląsku ostrzega przed niebezpiecznymi komentarzami w mediach społecznościowych. Oszuści zachęcają do obejrzenia rzekomego nagrania na temat "interesującego" zdarzenia. Otwarcie filmu może przynieść niekorzystne skutki.
więcej »- Ważna funkcja w mObywatelu. Korzysta 100 tys. osób
- Android Auto 13.3. Nowe opcje dostępne po aktualizacji
- Santander Bank podał zasady. Dotyczą wszystkich klientów
- Pokémon TCG Pocket - popularna karcianka dostępna na smartfony
- Windows 10 i 11: dlaczego przeglądarka zdjęć zajmuje tyle miejsca?
- PKO BP ostrzega o ataku. Zwróć uwagę na e-mail