model biznesowy i strategia firmy Structum
model biznesowy firmy STRUCTUM
Model biznesowy firmy Structum skoncentrowany jest na jej klientach.
- dostarczamy innowacyjne rozwiązania i produkty, poprzez które nasi klienci osiągają przewagę konkurencyjną
- nasze produkty i usługi stanowią mały ułamek kosztów naszych klientów, generując jednocześnie dla nich duże oszczędności i zyski, pozwalają oszczędzać wiele godzin pracy
- dostosowujemy formy naszej działalności do faktycznych potrzeb naszych klientów
- świadczymy usługi doradcze, projektowe, wdrożeniowe i konsultingowe
- dostarczymy produkty, materiały i surowce
- udzielamy licencji na własne rozwiązania informatyczne
- działamy w wielu branżach - tam, gdzie są nasi klienci
- stale rozwijamy się aby nasze rozwiązania wciaż były atrakcyjne dla naszych klientów
- dbamy o jakość własnych działań aby skutecznie dostarczać korzyści naszym klientom
- dbamy o utrzymanie silnej pozycji finansowej w celu zapewnienia trwałości firmy
- kontrolujemy ryzyko operacyjne
stategia firmy STRUCTUM
Strategia firmy Structum łączy elementy Kaizen oraz Blue Ocean.
Kluczowe elementy strategii firmy Structum, to:
- koncentracja na wiedzy i innowacyjności
- wyznaczamy nowe kierunki działania, eksperymentujemy z nowymi technologiami (Blue Ocean)
- realizujemy innowacyjne projekty
- wdrażamy nowe pomysły biznesowe - strategia firmy zakłada ciągłe wprowadzanie innowacji i zmian w modelu biznesowym - osiągamy w ten sposób przewagę konkurencyjną.
- oferowanie rozwiązań o wysokiej relacji korzyści dla klienta do ceny
- dysponujemy potencjałem, który pozwala na bezpieczne ponoszenie ryzyka związanego z wprowadzaniem innowacji, STRUCTUM jest pierwszym użytkownikiem najnowszych technologii
- oferujemy wyłącznie sprawdzone i skuteczne rozwiązania, dzięki którym nasi Klienci osiągają realne korzyści biznesowe
- podążanie za klientem
- jesteśmy tam, gdzie są nasi klienci - działamy w tych branżach, gdzie nowoczesne rozwiązania przynoszą klientom największe korzyści
- dostosowujemy sposób naszej działalności do potrzeb klientów - świadczymy usługi, dostarczamy produkty, materiały i surowce, wdrażamy rozwiązania informatyczne
- dobre relacje z klientami
- budujemy długofalowe relacje z Klientami i Partnerami opierając je o kompetencje i zrozumienie potrzeb
- jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie - dbamy o interesy wszystkich uczestników naszego otoczenia biznesowego
- wierzymy, że szczerość i uczciwość pomagają w budowaniu partnerskich realacji a współpraca biznesowa jest kluczowym warunkiem rozwoju firmy.
- wykorzystanie rozwiązań internetowych
- życie w Internecie płynie szybciej - szybciej włączamy się do pracy, szybciej odpowiadamy na zapytania ze strony klientów
- jesteśmy firmą internetową z wyboru
- dzięki temu możemy być bliżej naszych Klientów
- jesteśmy szybsi i ponosimy niższe koszty
- korzystamy z Internetu jako środowiska pracy - zatrudniamy pracowników w modelu pracy zdalnej
- ciągły rozwój
- nieustannie uczymy się
- pracujemy nad rozwojem naszych produktów
- stale szukamy dostawców nowych rozwiązań i technologii
- stale rozwijamy naszą kulturę organizacyjną (Kaizen)
- optymalizujemy model biznesowy i wprowadzamy innowacje organizacyjne
- wierzymy, że wszystko można zrobić lepiej i dlatego nasza praca jest dla nas zawsze wyzwaniem